יום רביעי, 26 במרץ 2008

שלום לנכנסים לבלוג שלי .ובכן בהמשך לשילוב הטכנולוגיה בשיעורי המוסיקה בעזרת אתר צפונט - חזרו תלמידי עם סיפורים וחוויות נפלאות ממשימת שעורי הבית שהיתה כניסה לאתר וביצוע משימה מתוך היצירה קרנבל החיות. מבלי לתכנן ובעקבות תגובותיהם הנלהבות של תלמידי ביקשתי מהם לכתוב את תגובותיהם באתר בית הספר שאגב נמצא בחיתוליו - היתה זו הזדמנות נהדרת לשלוח אותם לכתוב באתר . גיליתי שתלמידים רבים שיתפו את ההורים במשימת הבית וזו הפכה למשימה משפחתית חווייתית ואיכותית ביותר. דני - המשהו הנוסף הוא שילוב הקול והתמונה /הסירטון המצורפים להשמעה של היצירה - אני יכולה להשמיע את היצירה המוסיקאלית בשיעור אך היא חסרה את הסירטון המדהים שמשולב באתר .0 אגב ממליצה גם לחובבי המוסיקה הקלאסית בנינו להכנס לאתר - פשוט מקסים).אגב שמחתי מאד לגלות שאינה מלמדת מוסיקה באמצעות הטכנולוגה .מעניין אותי איפה ? איזה גילאים? ובכלל אשמח לשמוע על עוד פרטים. נצחיה.
13:31 25 מרץ 2008

תגובה 1:

ליאורה אמר/ה...

יש תוכנות מוזיקליות מדהימות. אני קניתי לילדי, לפני שנים רבות, תוכנה שנקראה miracle, אשר נמכרה עם אורגן 4 אוקטבות המחובר למחשב ונתנה 200 שיעורי מוזיקה. המחשב היה נותן משוב וכבר בשיעור השני נלמד גם ליווי. המחשב היה מאיץ את המטרונום ובסוף הייתה הזמנה לקונצרט עם השם שלך וקיבלת ליווי תזמורתי. היה שם גם אולפן הקלטות עם כמה ערוצי הקלטה כשיכולת לנגן ככלים שונים. יש לנו גם תוכנה על כלי מוסיקה המציגה אותם ומשמיעה קטע קצר עבור כל כלי.

אשמח גם להראות לך מצגת על 50 שנות מוסיקה ישראלית שעשיתי עם בני כשהיה בכיתה ו'. במצגת 200 שירים עבריים שניתן לשמוע אותם, המחולקים לעשורים ולסגנונות וכן סרטונים. בנוסף כתבנו על אירועים שקרו במקביל ואיך השפיעו על המוסיקה
ליאורה